Založ si blog

Archív: máj, 2011

Žeby v tom bol nejaký Fígeľ?

Stretol som sa s ním na bohumilej akcii, odovzdávaní ocenení slovenským vedeckým pracovníkom Hlava roka. Vtedy prišiel ešte ako eurokomisár, ktorý sa celou dušou venoval vzdelávaniu, odbornej príprave a kultúre. Uhladený, s dôstojným vystupovaním. Hádam som ho ani raz nevidel vzrušeného, naštvaného alebo zroneného. Akoby bol naprogramovaný na rozdávanie pohody […]

Pokračovanie článku

E-mail Richardovi Sulíkovi

Vážený pán predseda Národnej rady, obraciam sa na Vás so žiadosťou o prijatie. V ostatnom čase som nadobudol presvedčenie, že politická scéna na Slovensku sa ani po vyše dvadsiatich rokoch nezmenila a všetky sľuby, ktoré postupne dávali víťazi volieb sa stali len sľubmi voličom. Preto by som Vás chcel zoznámiť s návrhmi, ktoré som sformuloval do textu „SME TU […]

Pokračovanie článku

List premiérke Ivete Radičovej

Milá Ivetka, hneď v úvode pripomeniem, že tento list je určený do rúk mojej premiérky Ivety Radičovej. Robím tak preto, aby si mi nemusela posielať podobnú SMS-ku ako minule. Ani si nevieš predstaviť koľkých ľudí to naštvalo. Očakávali od teba úplne inú, štátnickejšiu reakciu. Darmo som im vysvetľoval, že som to dostal od tej druhej Radičovej, ktorú sme poznali pred […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Generál Pivnenko: Pre Rusov by bolo ľahšie zbaviť sa Putina, ako dobyť Charkov

ONLINE: Generál Pivnenko: Pre Rusov by bolo ľahšie zbaviť sa Putina, ako dobyť Charkov

23.04.2024 05:55

Rusi sa môžu pokúsiť dobyť mesto Charkov na východe Ukrajiny, ale neuspeli by, pretože by to stálo veľa zdrojov a času.

Známe kúpeľné mesto je pýchou Slovenska. V minulosti ho navštívil aj Gérard Depardieu a iné celebrity

Známe kúpeľné mesto je pýchou Slovenska. V minulosti ho navštívil aj Gérard Depardieu a iné celebrity

23.04.2024 05:00

Pekné zábery na mesto a okolie zachytil mReportér Ľubomír Vajda.

Zubná turistika očami lekárok zo Srbska: Slovákov trápi bezzubosť, chodia k nám po protézy aj implantáty. Láka ich cena

Zubná turistika očami lekárok zo Srbska: Slovákov trápi bezzubosť, chodia k nám po protézy aj implantáty. Láka ich cena

23.04.2024 06:00

Stomatologičky zo Srbska nám priblížili, čo láka Slovákov do ich ambulancií.

ATACMS či vojenskí poradcovia. Zameria Kyjev pomoc z USA aj na zničenie Krymského mosta?

ATACMS či vojenskí poradcovia. Zameria Kyjev pomoc z USA aj na zničenie Krymského mosta?

23.04.2024 06:00

Už tento týždeň by Ukrajina mohla z USA dostať ďalekonosné Armádne taktické raketové systémy – ATACMS.

Ľubomír Belák

Pohľad do kultúry a médií

Štatistiky blogu

Počet článkov: 68
Celková čítanosť: 279896x
Priemerná čítanosť článkov: 4116x

Autor blogu

Kategórie