Založ si blog

Odpoveď Pavlovi Paškovi

Vážený pán Paška,

stretli sme sa síce iba raz na Kremnických gagoch, ale ako volič, nevolil som vašu stranu, som vás vnímal na našej politickej scéne. Možno ste postrehli  môj dialóg s Premiérkou,  ktorý nie je o politických tričkách, ale o slovenskej politike, kam patríte aj vy a ste spoluzodpovedný za stav našej spoločnosti. Preto Vám ponúkam pripojiť sa k mojej výzve SME TU EŠTE MY , ktorú som zverejnil na mojej stránke .  Bol by to malý test, či vaše slová v článku Vláda politických trpaslíkov o skutočnej legitimite, opierajúca sa o ozajstnú vôľu a záujmy občanov Slovenskej republiky, ktoré žiaľ obsahujú veľa agresivity, myslíte vážne. Pretože záujmy občanov Slovenskej republiky nie sú len záujmami vašich voličov. Občania volia rôzne strany s presvedčením, že sa na Slovensku opäť vrátia myšlienky Novembra 1989. A o tom je demokracia.

Ľubo Belák

Chceme vojnu alebo mier?

16.07.2024

Ak by sa niekto rozhodol odpovedať na otázku v názve článku, tak pochybujem, že by chcel vojnu. Podľa Jana Szczepańského, poľského sociológa, je vojna ozbrojený boj za dosiahnutie politických cieľov. V teórii poznáme občiansku vojnu, horúcu vojnu, studenú vojnu a svetovú vojnu. Tá posledná predstavuje ozbrojený konflikt veľkých rozmerov. V novodobej histórii ľudstva sa [...]

RTVS v čiernom?

24.06.2024

Tentoraz budem osobný. Mám za sebou takmer celý život spojený s televíziou a rozhlasom. Už ako päťročný som sedával v televíznom štúdiu na Zochovej ulici, kde teraz sídli VŠMU a počúval som rozprávky tety Viery Bálinthovej. Ešte predtým som sa párkrát odviezol malým autobusom od kina Pohraničník na Kolibu, kde začínalo vysielať úplne prvé televízne štúdio. Môj [...]

Kam mieri v mieri Európa?

11.06.2024

Napriek zhodnej podobe slova „mieri“ sú jeho významy v súčasnosti nepríjemne odlišné. Zväčša sa mieri na nejaký terč, prípadne na iný objekt, napríklad aj na človeka. Používa sa k tomu luk, gumipuška, pištoľ, puška, samopal. Alebo je to smer, kam sa uberáme. Mier, podstatné meno neživotného mužskému rodu, takýto rozsah významov nemá. Buď je mier, žijeme v [...]

Usain Bolt

KVÍZ: Najslávnejší olympijskí víťazi všetkých čias, poznáte ich?

27.07.2024 08:35

V Paríži sa práve začali hry XXXIII. olympiády a my sa pozrieme do histórie. Kto sú najúspešnejší športovci všetkých čias? Otestujte sa.

vojna na Ukrajine, Grad

ONLINE: Šéf estónskej rozviedky: Putin má zdroje na vojnu aj v roku 2025, ale tiež ťažké straty

27.07.2024 07:10, aktualizované: 07:56

Ukrajine sa podarilo odvrátiť veľký ruský útok v Doneckej oblasti - Rusko napreduje, ale s veľkými stratami, uviedol šéf estónskej rozviedky Ants Kiviselg.

krizovatka-d1-d4

Diaľnica D1 v smere z Trnavy do Bratislavy je do obeda uzavretá

27.07.2024 07:04

Diaľnica D1 v úseku od 27. do 12,5. kilometra v smere z Trnavy do Bratislavy je do 12.00 h úplne uzavretá.

Russia Military

Škandál v Rusku: Putinov hrdina sedí za mrežami. Generál zamieňal hovädzie mäso za bravčové a kuracie

27.07.2024 06:25

Vladimir Putin za logistickú operáciu v Sýrii vyznamenal Dmitrija Bulgakova, teraz tento generál spoznáva pobyt vo vyšetrovacej väzbe.

Ľubomír Belák

Pohľad do kultúry a médií

Štatistiky blogu

Počet článkov: 73
Celková čítanosť: 296859x
Priemerná čítanosť článkov: 4067x

Autor blogu

Kategórie